Çağdaş Eğitim Vakfı Bursu (2014)



Çağdaş Eğitim Vakfı (ÇEV), ortaokul, lise ve üniversite öğrencilerine burs imkanı sağlayan bir vakıftır. Eğitime verdiği destekle birçok öğrencinin hayallerini gerçekleştirmektedir.

Çağdaş Eğitim Vakfı, üniversite öğrencilerine aylık 150 TL burs vermektedir. Bursun devamlılığı öğrencinin başarısına göre eğitim hayatı boyunca devam eder. Başarılı olan öğrenciler için burs kesintiye uğramaz ancak 2'den fazla dersten kalan öğrencilerin bursu kesilir.

Burs başvuruları ÇEV'in resmi sitesinden yapılmaktadır. Başvuruların arından mülakata tabiî tutulan öğrenciler, burs hakkı kazanmaktadır.

Burs başvuruları başladı, 12 Eylül tarihine kadar başvurular devam edecektir.

BURS BAŞVURUSU

*Başvurular 0212. 361 41 52 nolu vakıf faksına veya nalan@cev.org.tr adresine dilekçe yolu ile yapılmaktadır.

*Dilekçede;  öğrencinin,  eğitim durumu,  başarısı, aile , ekonomik ve ihtiyaç durumu belirtilmelidir. "Ayrıntılı özgeçmiş"

*İstanbul dışına şubemiz olmadığından burs veremiyoruz.


*Başvuru dilekçeleri değerlendirilmesi sonucunda yapılacak mülakatlara çağrı için öğrenciler ÇEV tarafından ilettikleri numaralarından aranacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder