Başak Vakfı Burs Başvurusu



BAŞAK Vakfı 2017-2018 Öğretim yılı burs başvuruları başladı. Vakıf 9 ay boyunca 150 TL karşılıksız burs verecektir.

Başvurular 10 Eylül 2017 tarihine kadar devam edecektir.


       Nasıl Başvuru Yapabilirim?
 
Başvurusunda bulunan adaylar aşağıdaki başvuru belgelerinin örneklerini mail (basaksanatburs@gmail.com) olarak, belgelerin asıllarını ise kargo ile vakfın adresine (Başak Kültür ve Sanat Vakfı Kayışdağı Mah. Uslu Cad. Nihat Sok No/55-A Ataşehir/ İstanbul) göndermeleri gerekmektedir.
 
Her İki Burs Kategorisi İçin İstenilen Belgeler
 
1)Başvuru formu(doldurulup imzalanacak)
 
2) Ayrıntılı özgeçmiş  ve iletişim bilgileri (Kendi el yazısı ile ve imzalı olması gerekiyor)
 
3) Kimlik fotokopisi
 
4) Nüfus Kayıt Örneği (Nüfus Müdürlüklerinden)
 
5) Öğrenim Kurumundan Alınmış Onaylı Öğrenci Belgesi –
 
6) Öğrenci adına açılmış banka hesap bilgilerini gösteren belge
 
7) İkametgâh Belgesi
 
8) 2 Adet Fotoğraf
 
         Sosyal Duyarlılık ve Farkındalık Bursu İçin İstenilen
Ek Belgeler
         Yukarıda belirtilmiş olan belgeler dışında başvuru sahipleri yaptıkları iki çalışmadan birini de eklemeleri gerekir.
 
         Başvuru Yaparken Dikkat Edilmesi Gerekenler
 
         Başvuru formunu lütfen kendiniz doldurunuz. Başvuru sonucunuzu kimlik numarası ile sorgulayacağınız için forma yazdığınız T.C. kimlik numarasının doğru olduğundan emin olunuz.
 
         Forma yazmış olduğunuz bilgilerin (okul başarı durumu, aile geliri, gönüllülük, alacağınız sorumluluklar ve aile ilgili sorular vb.) doğruluğu ile ilgili bir tutarsızlık tespit edildiği takdirde başvurunuz iptal edilecektir. Lütfen yazdığınız bilgilerin doğruluğundan emin olunuz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder