BAŞAK Vakfı 2017-2018 Öğretim yılı burs başvuruları başladı.
Vakıf 9 ay boyunca 150 TL karşılıksız burs verecektir.
Başvurular 10 Eylül 2017 tarihine kadar devam edecektir.
Nasıl Başvuru Yapabilirim?
Başvurusunda bulunan adaylar aşağıdaki başvuru belgelerinin
örneklerini mail (basaksanatburs@gmail.com)
olarak, belgelerin asıllarını ise kargo ile vakfın adresine (Başak Kültür ve
Sanat Vakfı Kayışdağı Mah. Uslu Cad. Nihat Sok No/55-A Ataşehir/ İstanbul)
göndermeleri gerekmektedir.
Her İki Burs Kategorisi İçin İstenilen Belgeler
1)Başvuru formu(doldurulup imzalanacak)
2) Ayrıntılı özgeçmiş ve iletişim bilgileri (Kendi el yazısı
ile ve imzalı olması gerekiyor)
3) Kimlik fotokopisi
4) Nüfus Kayıt Örneği (Nüfus Müdürlüklerinden)
5) Öğrenim Kurumundan Alınmış Onaylı Öğrenci Belgesi –
6) Öğrenci adına açılmış banka hesap bilgilerini gösteren belge
7) İkametgâh Belgesi
8) 2 Adet Fotoğraf
Sosyal Duyarlılık
ve Farkındalık Bursu İçin İstenilen
Ek Belgeler
Yukarıda
belirtilmiş olan belgeler dışında başvuru sahipleri yaptıkları iki çalışmadan
birini de eklemeleri gerekir.
Başvuru Yaparken
Dikkat Edilmesi Gerekenler
Başvuru formunu lütfen
kendiniz doldurunuz. Başvuru sonucunuzu kimlik numarası ile sorgulayacağınız
için forma yazdığınız T.C. kimlik numarasının doğru olduğundan emin olunuz.
Forma yazmış
olduğunuz bilgilerin (okul başarı durumu, aile geliri, gönüllülük, alacağınız
sorumluluklar ve aile ilgili sorular vb.) doğruluğu ile ilgili bir tutarsızlık
tespit edildiği takdirde başvurunuz iptal edilecektir. Lütfen yazdığınız
bilgilerin doğruluğundan emin olunuz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder