Deloitte Eğitim Vakfı Burs Başvurusu

Deloitte Eğitim vakfı, 2017-2018 öğretim yılında üniversite öğrencilerine maddi destekte bulunacak.
Vakıf, işletme, mühendislik ve ekonomi alanlarında okuyan başarılı öğrencilere burs imkanı sağlamaktadır.
Vakıf karşılıksız burs vermektedir.


Aşağıda belirtilen şartlara uyum sağlıyorsanız, üniversitenizin burs ofisine müracaat ederek burs başvurusu yapabilirsiniz.

Vakıf, online olarak başvuru kabul etmemektedir.

2017-2018 eğitim öğretim yılında, Galatasaray Üniversitesi, Sabancı Üniversitesi, Boğaziçi Üniversitesi, Ortadoğu Teknik Üniversitesi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İstanbul Teknik Üniversitesi ve İstanbul Üniversitesi’nde Endüstri Mühendisliği, Bilgisayar Mühendisliği, İngilizce İşletme, İngilizce İktisat ve İşletme Mühendisliği bölümlerinde okuyan öğrencilere burs verilecektir.
Bu okullara kayıt yaptırmış olan öğrencilerin kendi okullarının burs ofislerine başvurmaları gerekmektedir.
Gerekli Belgeler
Deloitte Eğitim Vakfı bursları için başvuran öğrencilerin başvuru formuna ek olarak sunması gereken belgeler:
  • Başvuru dilekçesi ve fotoğraflı “Burs İstek Formu”
  • İlk kayıt olanlar için lise mezuniyet derecesi beyanı,
  • Aile çalışanlarının maaş bordrosu,
  • Emeklilerden emekli cüzdan fotokopisi,
  • Babanın veya annenin işsiz olması durumunda SSK, Bağ-Kur, T.C. Emekli Sandığı ve Ticaret Odası’ndan kayıtlı olmadığına dair belge,
  • Adli sicil kaydı,
  • Öğrenci kardeş var ise öğrenci belgesi,
  • Öğrencinin bir adet fotoğrafı,
  • İkametgah,
  • Ev kira ise kira kontratı fotokopisi,
  • Gayrimenkullerin tapu fotokopisi,
  • Anne ve baba boşanmış ise mahkeme kararı fotokopisi,
  • Anne ve babanın vefatı söz konusu ise nüfus kaydı sureti,
  • Anne veya babanın ağır hastalığı söz konusu ise devlet hastanesinden rapor
  • Nüfus cüzdan fotokopisi (ön ve arka yüzleri aynı sayfada olacak şekilde)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder