TEV Burs Başvurusu



Türk Eğitim Vakfı, 2017-2018 öğretim yılında üniversite öğrencilerine 510 TL karşılıksız burs verecektir.


Herhangi bir üniversite ve bölüm şartı aranmamaktadır. Vakıf üniversitesi ve açık öğretim öğrencileri başvuramamaktadır. 


BAŞVURU KOŞULLARI

  • T.C. vatandaşı olmak,
  • Karakteri ve milli duyguları bakımından sağlam ve güvenilir olmak,
  • Malvarlığı ve gelir durumuna göre maddi desteğe ihtiyacı olmak, 
  • Kazanç getiren herhangi bir işte çalışmamak,
  • Başka bir kamu veya özel kurumdan burs almamak,
  • Ara sınıflar için: Genel başarı ortalaması 4 üzerinden en az 2,5 olup bir üst sınıfa geçiş hakkını kazanmış olmak. (Genel not ortalaması uygun olduğu takdirde en fazla 3 başarısız dersi olan öğrencilerin başvurusu kabul edilmektedir.)

ADAY OLAMAYACAKLAR

  • Vakıf üniversitesi öğrencileri,
  • Açık öğretim öğrencileri,
  • Uzaktan öğretim öğrencileri,
  • Ücretli değişim programında bulunanlar,
  • 25 yaşından büyükler,
  • Aynı aileden TEV bursu devam eden başka kardeşi olan öğrenciler
       başvuru yapamaz.

ONLINE BAŞVURU FORMU


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder