Yaşar Eğitim ve Kültür Vakfı Burs Başvurusu



Yaşar Eğitim ve Kültür Vakfı, 2017-2018 öğretim döneminde üniversite öğrencilerine burs vermektedir.

Vakıf aylık 480 TL burs vermektedir ve 9 ay boyunca bursiyerlerine ödeme yapmaktadır. Burslar karşılıksızdır ancak başvuru yapmadan önce başvuru koşullarını dikkatlice okumanızı tavsiye ederiz.

Yüksek Öğrenim Bursları
BAŞVURU KOŞULLARI 
•  T.C. Vatandaşı olmak,
•  Burs almayı gerektirecek maddi desteğe ihtiyaç duyuyor olmak,
•  Herhangi bir disiplin cezası almamış olmak,
•  Hiçbir resmi, özel kurum ve kuruluştan burs veya herhangi bir şekilde maddi yardım almıyor olmak,
•  Kazanç getiren herhangi bir işte çalışmamak,
•  Başarılı öğrenci olmak,
   Başarı Koşulları:
•  Yüksek Lisans için: Lisans bitirmede 4 üzerinden en az 3 (100'lük sistemde not veren üniversitelerde en az 75) genel not ortalamaya sahip olmak,
•  Yüksek Lisans (Ara sınıflar için): Başarısız dersi olmamak ve 4 üzerinden en az 3 (100'lük sistemde not veren üniversitelerde en az 75) genel not ortalamasına sahip olmak,
•  Yüksek öğrenime yeni kayıt yaptıranlar için: Fakülte veya yüksekokula giriş puan sırasına göre önde olmak,
•  Ara sınıflar için: Başarısız dersi olmamak ve genel başarı ortalaması 4 üzerinden en az 2,5 (100 üzerinden not verilen üniversitelerde en az 65) olup bir üst sınıfa geçiş hakkını kazanmış olmak,
•  Hazırlık sınıfını okuyan öğrenciler için: Başarıyla bir üst sınıfa geçtiğini belgelendirmek. 

ADAY OLAMAYACAKLAR
•  Vakıf Üniversitesi öğrencileri,
•  Açıköğretim Fakültesi öğrencileri,
•  İkinci öğretim ve uzaktan öğretim öğrencileri,
•  Ücretli değişim programında bulunanlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder